Slut på idéer till rubriken...

Jag är förvirrad, som vanligt tänker väl du, igen...Fan, vad ska jag göra? Vad är rätt och vad är fel? Varför skriver jag detta och får mig själv att verka ännu mera förvirrad än jag är... Dessutom så är även min bloggdesign förvirrande, men jag har aldrig haft orken och tiden att ändra den. Dessutom så förvirrar det nya msn mig, fast det är fint :)

Karro står ännu en gång för veckans kommentar. "Det är mycket roligare att äta pizza hemma, för då kan  man skratta så högt man vill!"
Jag saknar Karro, fan vi hinner ju aldrig träffas. Men vi hoppas på helgen! :)

Imorgon är det bad på idrotten. Jag hatar bad, på idrotten! Jag hatar att visa mig i bikini, helst på vintern.

Nu måste jag äta och sova. Någongång när jag orkar ska jag ladda upp några bilder från helgen i Falun. Jag och Eve är alltid såå fotogeniska tillsammans.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0