Lite rikare, lite gladare

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH!!!! Jag fick lön idag! Ojojoj vad det var välbehövligt. Men den ska sparas inför kommande utgifter. Med tanke på hur mycket skor jag har hittat, och hur mycket kläder jag kommer vilja ha till sommaren, och för att jag inte vill leva ett snålt liv när det blir varmare.

Igår gick jag brev om att jag fått sommarjobb och idag kommer pappa förhoppningsvis hem med en ny telefon! Jag har haft flyt ;)

Och igår fick vi nya tyg på cirkusen. Det kom en stor grön tomte som hade med sig godispåsar till de små barnen och jag och Karro fick vårat ögongodis. Långa mjuka underbara mossgröna tyg. Fast lite sorgligt var det faktiskt att ta ned det röda tyget och skicka iväg det, under hela mitt "tyg-liv" har det ju ändå funnits där för mig som en trogen gammal vän. Nej, nu ska jag inte överdriva mer, men lite lite lite sorgligt var det faktiskt.

Och imorgon är det enbart träning och spanska, dock med ett sjukt tråkigt prov på spanskan men ändå. Sedan blir det tacos hemma hos Mathias, innan alla utom jag ska på bio. Det hoppas vi blir riktigt mysigt.

Nu borde jag plugga. Eller äta, får se vad som känns mest frestande.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Maj

cool bloggdesign :P

2009-04-03 @ 23:16:52
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0