Just like you imagine

Här, framför datan, sitter jag halv elva en onsdag. Vad är det med mig, jag som brukade somna som en stock vid tio, eftersom jag brukade ha ett enormt sömnbehov. Jag var död om jag inte fick sova alla mina timmar, helst tio. Denna vecka har jag varit pigg framemot elva, då jag lagt mig i sängen för att ligga vaken ännu en timme och sedan blir jag så irriterad att jag sätter på musik. Och någon gång närmare gryningen har jag somnat. Och jag har inte varit sådär halvdöd heller denna vecka som jag annars brukade vara . Detta är mycket underligt...

Idag blev det både mat på stan och sedan födelsedagsfika hos Julia. Det var mycket trevligt, trångt och gott och Julia såg glad ut över presenterna. Även fast hon trodde hon fått bara ett tomt kuvert, hahaha ;)

Nej, nu ska jag skärpa mig med sömnen. Sängen väntar(liksom biologiboken, suck)!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: jullan

hahaha ett tomt kuvert är ju inte fy skam ;)

2009-03-13 @ 19:37:09
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0