Just keep going, just keep going, just...

Antingen gå bakåt och gå ner sig eller gå framåt och blicka mot nya saker. Att stå kvar tjänar ingenting till.
Jag är så trött idag, helst i huvudet och jag antar att det beror på alla tankar som springer runt därinne.
Jag trodde att jag slutat tänka och bry mig om "det förflutna". Men har jag verkligen det, när jag tycker det är jobbigt och gör allt för att inte bry mig om det så fort det kommer och påminner mig?
Men jag vill ju enbart titta framåt, jag pallar verkligen inte något annat.
Jag känner mig trygg i mitt liv så som det är nu och jag antar att det är det jag mår bra av.
Det finns något just nu som kan leda till något bra, det måste jag ta vara på. Och nu ska jag inte klanta till det som jag annars alltid gör...

Inga mer negativa, förvirrande, besvärliga tankar och frågor utan svar nu!
Jag vill ha påsklov, har ett extremt behov av lov just nu.

Och imorgon morgon blir det kul. Hoppas jag ;)

Ha det underbart! Njut av livet(det är jag sjukt dålig på)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0