Early morning

Grattis till Julia och Julia, i efterskott!!

Okej. För den intresserade, även den som inte är intresserad, så måste jag bara berätta hur lycklig jag är. Jag fick inte ig på matteprovet!!! Jag var helt säker på att jag skulle få ig, jag kunde inte uppgifterna och på de jag kunde gick det åt helvete. Precis likadant på fysiken, och ändå sitter jag här och ler åt mina vg på båda proven. Lycklig tjej!

Igår blev det scones(med under bar och gullig marmelad) och te och risifrutti till middag. Dock så satt jag fast med min kub så jag var inte så hjälpsam i baket, men det klarade Mathias alldeles utmärkt själv.
Men såklart så måste jag ju få fundera på frågan, "hur klantig är jag egentligen?". På bordet står brödfatet och jag ska ta en scones men märker inte att det ligger ett bröd ovenpå min scones, förrän det har trillat ner på golvet. Trodde jag. Precis när brödet borde ha träffat marken skvätter det upp vatten, "va fan?" tänker jag, det visar sig att nedanför bordet stod kastrullen med tevatten. Så jag har alltså lyckats putta ner brödet rätt i kastrullen och skvätt vatten över golvet och mattan. Och där nere låg ett genomblött bröd och simmade.

Det mesta är packat, hoppas jag, och jag drar till Falun i eftermiddag.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

Lycka till i Falun!!

2009-03-14 @ 14:37:41
Postat av: Maj

Hehe vilken förvirrad blogg layout! :P men ganska cool ändå.



Du på tisdag är det du som ska hjälpa mig med barnen. :) Hade tänkt köra längd och kula. Hör av dig om du inte skulle kunna komma.



Ha en bra kväll

2009-03-15 @ 20:34:33
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0