Det är väl tanken som räknas ändå

Nej nu är jag less på tårtor och sådant.
Men ändå, grattis till lillebror som blivit lite större nu!!

Och denna vecka är det farmor som utan tvekan står för. Vi sitter och tittar på längdskidor på tv och farmor upptäcker någon med ful frisyr, han började bli flintskallig. Då säger hon: "han borde ju inte få vara utan mössa när han ser ut sådär!" Liksom hallå! Han tävlar just då i vm i längdskidor, spaler det då någon roll hur han ser ut?

Och jag vet fortfarande inte om jag ska stanna hemma mot slutet av lovet eller om jag ska följa med till mormor och morfar :/

Ha det underbart
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

ahahha även att din farmor säger någe sånt:D hihih cool hon är;P

2009-03-02 @ 22:23:24
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Anna

Trött på tårtor?! haha jag tror inte mina öron ;) haha

2009-03-03 @ 17:34:47
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0