Beautiful dawn

Godmorgon.
Jag har sovmorgon till tjugo över tolv och officielt ledigt från träning. Kan det bli härligare eller? Jo faktiskt, om mitt nagellack kunde torka snart så jag kunde gå och duscha...

Resan till Falun var, ja vad ska man säga, speciell. Jag och Eve var en massa år över medelåldern. Jag tror tillochmed att vi var äldst på hela skolan vi bodde på. Det var små, skrikande, springande, jobbiga barn överallt. Jag trodde jag skulle dö. Ända lugna stället var i en källare, fast där var det läskigt...
Fast affärerna i Falun var mums! Jag har aldrig sett en så stor Gina Tricot-affär förut. Så efter en dag I Falu stad hade jag köpt en helt underbar tröja, otroligt snygga solglasögon, de gulligaste trosor jag någonsin sett och det sved i min plånbok. Men det var det nog värt.

Själva tävlandet bör nog inte riktigt nämnas. Jag kom till final på 60m vilket jag var jättelycklig över, men annars var det ingenting lyckat. Så jag är förvånad att jag kom trea på kulan efter mitt alldeles för dåliga resultat.
Resten av ÖGIF gjorde däremot jättebra ifrån sig. Eve kom tvåa och trea i det hon ställde upp i och många andra gjorde fina resultat :)

Nu kan jag nog snart gå och duscha.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0