You make me smile

Här skulle jag lägga in en bild på mina så sjukt söta vallaflickor när de står vid sjön denna vackra sommarkväll. Men min mobil är inte min vän just nu, men eftersom det ändå nästan är Sabina som läser detta så vet hon ju precis hur de såg ut när jag tog kort. Så nu får du låtsas att det är en bild på er här(bilden var faktiskt väldigt fin också).

Imorgon åker jag iväg, långt långt bort. Några mil, till Överammer. Ifall jag kommer med rätt buss.

Godnatt gott folk(alltså detta var menat till mina(utan a) läsare, Sabina "snart med Max fula jobbarkläder" Melander!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahaha tack Anna;) Men jag tror du har mer än mig som läsare;P Du får komma och hälsa på så att jag har stöttning när jag har på mig den otroligt fina mössan som jag har hört att man måste ha när man jobbar där!

2009-06-26 @ 01:20:16
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: sabbe

Jag kan se den gulliga bilden framför mig! :)<3

2009-06-29 @ 13:04:29
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0