You don't know what you got 'til you're missing it a lot

Tävling i Sollentuna, Sayo, i helgen.
Vi fick inte åka in till Stockholm. Efter mycket tjat och arga disskussioner kommer vi iallafall till Kista köpcentrum i någon timme.
Jag och Eve hade vääääärldens minsta rum, jag är seriös. Vi hade också världens oskönaste säng, kan bero på att vi sov tvärsöver två stycken. Och nu har vi även likadana randiga tröjor, komiskt.
Jag sprang pinsamt dåligt, men kulan gick bra. Jag fick en gympapåse och en ful keps för min tredjeplats, dem lär jag ju använda varje dag men jag var lycklig iallafall.
Det var synd om mig och Andreas i helgen, fast vi har ju våra planer lunchprogram i radio(Anna och Andreas lunchfilosofi) så vi klarar oss iallafall. Hoppas vi.
Och faktiskt, man rapar inte vid frukostbordet!

Sommarlov på fredag!!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0