Hallejuja it's raining...

Hemma från Sundsvall nu och Sverige, eller åtminstone Jämtland, har drabbats av ett enormt regnmoln.
Mitt sommarlov känns inte bra, det känns inte Sommarlov. Sommarlov är sol, sovmorgom och värme. Mina senaste dagar har bestått av extremt tidiga morgnar(i lördags klev jag upp tjugo över fem), extremt mycket regn och värmen har jag inte alls märkt. Just nu känns det ju också extra skönt att jag ska kliva upp sju imorgon för att vara på Hofvallen hela dagen och träna barn, i spöregn gissar jag...

Dessutom går min planering av sommaren inte bra... Jag trodde aldrig att den var så kort, och så dyr...
Inte ens min planering av nästa vecka går bra. (Leva i nuet och ta dagen som den kommer är för tillfället inte min starkaste sida...)

Puss från en stressad och förvirrad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0