Dessa sommardar är allt jag har

Ack ack så skönt med värmen. Men snälla små mygg, kan ni inte bli vegetarianer allihopa?

Photobucket

En dag kvar, hoppas jag, på mitt sommarjobb. Denna vecka har vi satt band på medaljer, klippt i tidningar och räknat kläder. Jag älskar det!

Idag har jag även varit social ett tag med mamma och pappa, tillochmed gjort efterätt och sedan suttit ute och myst...Tills jag skrikande sprang in viftandes med armarna. Dessa mygg, dessa mygg säger jag bara.

Förövrigt verkar det bli resa till Överammer till helgen. Jag är sjukt sugen på att cykla dit, men får se hur det blir med det. Jag ser framemot att träffa busungen Linn igen, det börjar bli längesedan sist. Och så börjar jag sakna min lilla virrhög så det gör ont. Jag hoppas bara att han lyckas kolla busstider till mig, vilket kan sluta hur som helst ;)

Nej, nu ska jag gå och prata lite med lilla mor och far. Och sova, behövligt!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0