nothings ever gonna be just like it was before

Dagen fråga. Dagen som är totalt fylld med frågor.
Till att börja med: varför är jag så jävla klantig? Observera att det ska vara en extrem betoning på "så jävla". Jag vaknar innan tio och tänker att jag lätt hinner med bussen elva, men då blev det istället så att jag äter världens segaste frukost och smörjer mig sju gånger med solkräm och missar såklart bussen halv tolv.
Sedan lyckas jag glömma mobilen hemma då jag går till bussen tolv. Sedan köper jag en jacka på stan som är vår/höst och beige, sen när har jag börjat ha beiga kläder? Jaja. Och dessutom köper jag ett par smått pösiga jeansshorts, jag som letat som en galning efter ljusa, korta, tajta shorts. Jag har varit ett totalt mysterium idag. Fast kompisglassen var ju god iallafall!

Och så är jag helt slut, varför är jag det? När jag kommer hem har jag en sådan där huvudvärk som egentligen int ens värker utan det bara gör ont och hela huvudet är totalt tomt. Och jag mår illa, blir irriterad på allting och är så sjukt trött. Det känns som jag inte sovit på en vecka

Men den största frågan är ändå: varför är jag så sjukt trött hela tiden? Jag går runt och är slut hela dagarna. Så har jag ju aldrig varit förut så varför är jag det nu? Och detta är ingenting som jag varit i någon dag eller en vecka. Jag har varit såhär sedan, jag vet inte riktigt men kanske, början av eller iallafall någon i maj. Jag orkar ju knappt med träningarna.

Och en till fråga, är det torsdag eller onsdag idag?
Jag åker iallafall på lördag, det är allt jag vet. Jag längtar, faktiskt så längtar jag att cykla i en vecka. Det ska bli skönt, hoppas jag.

Nu ska jag nog försöka gå och göra nytta. Och nej Sabina jag har inte deppat ihop.

Ha det underbart!

Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

Okej vad bra! :)

2009-07-05 @ 20:17:26
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: jullan

Kompisglassen var ju trots allt väldigt god.. ;)<3

2009-07-07 @ 10:13:53
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/
Postat av: Maj

Du kanske har mask! :O eller så äter du inte RÄTT mat. Kanske du är stressad och orolig? många faktorer det dör!

2009-07-17 @ 17:48:54
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0