Allting fungerar så bra i praktiken

Mina närmsta mål i livet:
- Åka till Gävle och överleva helgen utan alltför stora misslyckanden
- Inte glömma alltför mycket som jag borde ha med till Gävle
- Träffa mina otroligt saknade vänner
- Ha en filmkväll eller picknick eller något annat som blivit tradition bland oss
- YRAN!!! Gå och tro att Yran inte kommer bli så extremt kul, bara för att då blir den mycket bättre än förväntningarna ;)
- Och allra först. Sova!
- Och kanske bli liite mera positiv, jag själv tycker jag är positiv med min teori "förvänta dig att allt går åt helvete för då kan det bara bli bättre!".

Nej, nu måste jag verkligen sova. Det blir en enxtremt tidig morgon i morgon.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

JAAAAAAA!!!!!! ÄNTLIGEN skriver DU på bloggen! Uppdateringen på bloggen var efterlängtad:D Och bra mål, inte allt för omöjliga att uppnå!

2009-07-18 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0