A seven nation army couldn't hold me back

Jag hoppas ni vet hur mycket jag älskar er även fast jag nästan aldrig är hemma, nästan aldrig hinner prata med er. Även fast jag nästan aldrig hjälper till med någonting och även fast jag tar er för givet alltför ofta. Förlåt. Och tack, för att ni alltid finns där för mig även fast jag inte är där för er.


Varför heter det inombords. Och varför heter det styrbords. Vad har babord och styrbord med inombords att göra, och tvärtom. Jag känner mig inte riktigt som en båt(även fast pappa blev jätteförvånad över mina ballerinastrumpor och sa att de såg ut som kanoter).

Imorgon drar jag till IKEA. På onsdag hoppas jag på en riktig tjejkväll!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha tjejkväll!!

2009-07-28 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0