Lycklig tjej :)

Tävling idag dårå :)
Irriterad på starterna. Fan, på 60m-försöket trodde jag att jag skulle bli galen. Så jävla nervös och de ända tankarna efter två omstarter var "Lugn nu Anna! Tjuvstarta inte! Lugn nu!". Men tillslut så kom startskottet iallafall. Sedan så lyckades det bli final också, men då började jag bli så trött i kroppen. Jag borde sluta tävla när jag är förkyld, men jaja. Eves skor är underbara att springa i, kanske för att jag jämför med mina gula fula asics hemsk-skorna ;)

Men sedan var det fort till kulan. Fan, fortfarande lika nervös. Var kommer all den här nervositeten ifrån? Så här var det längesen jag var, om jag ens varit det.
Menmen, det gick ju bra även fast min nervositet gjorde så jag inte vågade titta på de andras stötar. Jag skuttade runt och försökte lugna ner mig istället. Försökte ta det lite lugnare på kulan, eller snarare stressa lite långsammare. Men ändå, tillsut fick jag till flera drömstötar, uuuunderbart! Pers på 11.07 iiiiiiiiiiiiihhh!!! Lycklig tjej idag ;)

Östersunds gymnasiums SP-fest i fredags var lite speciell, hahaha.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0