Trist, kallt och svartvitt

Tänkte att jag skulle skriva något här för att bedöva min tristess en aning, och ja jag vet att jag borde plugga matte men snartsnart. Tror inte att jag har något vettigt att skriva här. Berätta om min dag känns inte speciellt vettigt nu, för det hände inte mycket mer än att jag helt glömde bort att äta lunch idag vilket inte gjorde så mycket eftersom jag ändå inte var hungrig.

Jag har sagt det tusen gånger om. Men fan vad jag vill ha sommar. Just nu är det ledigheten som lockar mest, ingen skola inga läxor inget plugg. Yran och VU lockar också sjukt mycket, och våra nattliga men ljusa picknikar nere vid sjön :)
Och samtidigt som jag sitter här och längtar ihjäl mig efter sommaren åker min faster och hennes man till Thailand om precis ett dygn, denna gång utan oss. Det gör ju bara så jag blir ännu mera förtjust i att det är vinter nu...

Ta vara på dagen hette det visst. Jaja, någongång inom en liten framtid ska jag sluta gå runt och vara opepp.
Någon gång inom en liten framtid vill jag också att tankarna jag låtsas jag slutat tänka, inte längre ska gnaga som små gråa möss i mig.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

ååå längtar oxå till "nattpicknickarna" och sommarlov!! :D

kan helt hålla med om att jag vill ha sommar å varmt...men du tror inte att man kan ha is på sommaren oxå?? :D

2009-01-29 @ 11:25:00
URL: http://endastanna.blogg.se/
Postat av: Julia

Ge mig picknickar <3 Ge mig sommaren <3

2009-01-30 @ 19:11:35
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0