Ibland är det svårt att balansera mellan trygghet och panik

Min vecka.
- Jag har som vanligt iprincip aldrig varit hemma, första gången denna vecka jag åt middag var igår
- Jag har sett ännu en skräckfilm. Det ni!
- Jag har fått en ny idrottslärare, han är galen men han verkar ganska kul ändå
- Jag lyckades städa bort Mathias osthyvel så han inte hittade den(oops ;) )
- Jag har lovat att ta tag i spanskan från och med nästa vecka
- Jag fick "förhinder" igår så jag inte kunde gå på spanskan. Hahaha Julia har sååå dåligt inflytande på mig(sedan lyckades hon få ut Emma från spanskalektionen så hon också kunde komma och fika). Men sedan lovade jag och Emma dyrt och heligt att ta tag i spanskan resten av terminen
- Jag har träffat Elinor och sagt hejdå till henne
- Jag har lyckats försova mig varenda dag den här veckan, min veckarklocka ligger risigt till!
- Upplevt strömavbrott på Wargen så det blev ingen matte och ingen riö
- Fått nytt, mycket bättre schema :)

Och igår blev det äntligen fredag och helg igen. Då åkte jag till Madde, där det firades att Tommy fyllde år. Jag utklassade alla på vändtia, eller jag vann iallafall mot Roy två gånger. Sedan när vi körde Wargen:nv och el dvs Anna och jens, mot PC skulle vi också ha vunnit om PC-laget inte satt och fuskade hela tiden. Kvällen bestod även av att jag och Madde, så finurliga som vi kan vara ibland, kom på att papper med en massa tejp runt funkar utmärkt som plåster.
Och tillsist så lyckades vi vara vara vakna till halv två för att gå en iskall promenad  in till stan. Så Madde kunde möta upp Näldenborna och ta bussen och jag kunde åka hem och sova.

Ikväll blir det en lugn filmkväll eller så hoppas jag.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

hehe, det verkar som du har haft en helt galen vecka (som du oftas brukar ha;))

Puss



ps:kom ihåg att ta hand om dig också!:)

2009-01-17 @ 15:02:09
Postat av: Julia

jag har dåligt inflytande på folk :(

2009-01-18 @ 14:28:52
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0