Allt förändras fast ingenting händer

Jag visste redan innan jag vaknade igår att  det här inte skulle vara min vecka. Visst, jag har inte försovit mig varken igår eller idag men så mycket mer positivt i denna vecka kan jag inte hitta för tillfället.
Jag kände det på mig redan i slutet av drömmen igår morse. Precis den där stunden när man inte sover men inte heller har vaknat. Jag stör mig på drömmen, jag stör mig också på att jag stör mig på att jag drömde den drömmen och jag stör mig på att jag har så jävla svårt att acceptera saker och ting. Varför kan jag inte låta det vara, det som jag ändå inte kan påverka(t.ex vintern som jag motarbetar så extremt) och fokusera på viktiga saker istället?
 Bättre drömmar vill jag gärna börja alla följande veckor med.

Och som grädden på moset, eller något annat fult ordspråk, så har jag gått och blivit förkyld. Ont i bihålerna och halsen, blir anfådd av minsta lilla och är helt borta i huvudet. Varför lyckas jag alltid få den här jävla förkylningen när det är tävlingar på gång...

Och spanskan. Ja det går ju som det går. Nyss märkte jag att mina spanskapapper, med ord jag skulle kunna tills imorgon, är kvar på skolan. Brabra. Känner mig så sjuuukt motiverad till allt nu...

Jaja, det är väl bara att rycka upp sig nu!

Ha det underbart
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0