Where am I?

Idag så blev jag smått utskälld av Eve, igen, för det här med spanskan. Men jag har ju faktiskt skärpt mig. Och nu ska vi få de bättre tiderna också. Så jag lovar, jag ska bli duktig ;)

Och så blev jag idiotförklarad för att jag sa att kycklingfiléer inte kan komma från små, gula, gulliga kycklingar. Eftersom kycklingfiléer är större än kycklingarna, och det går ju inte riktigt ihop. Hubbe hotade med att lägga upp det, i en mycket värre variant med påskkyklingar, på JH-sidan. Får se hur det blir med det.

Och som vanligt så dör man av skratt när det spelas fotboll med FIG. Hur många gånger missade Samuel bollen inför nästan öppet mål idag? Hur många var det som skjöt bollen rakt på någon annan? Hur många går runt med stora blåmärken efter våra matcher? Och när ska jag lyckas få lite bollsinne iallafall. Hahahah, men kul är det ;)

Och Karro och Sabina virrade om att jag skulle med på klassfest imorgon: SP på Östersunds? Hum, tror jag ska ta och prata med Anna.

Och till helgen blir det tävling. Även fast jag varit skadad och känner mig som en klumpig, långsam, död elefant när jag springer och inte har tränat kula på år, längtar jag så sjukt mycket. Fast jag har inga förväntningar på bra resultat till helgen. Hubbe har lovat att jag kommer persa på 60m, men för tillfället känns det inte speciellt självklart. Jag hoppas bara på att komma till start utan att känna av förkylningen eller ryggen, och göra okej resultat så det känns bra inför nästa helg.

Och jag vet inte vad som hänt med mig på sista tiden. Jag är så virr hela tiden, helt borta. Idag visste jag inte ens vad jag gjort igår. Och att det var onsdag igår, tisdag i förrår och måndag dagen innan tod det ett tag att komma på. Jag vet inte ens vad jag gör. Vad är detta? För lite sömn kanske, för lite fokus kanske.


Nu längtar jag efter en varm säng med mysigt täcke
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0