Talking smooth and play by rules, like a lady

Idag svartnade det för ögonen ett kort tag, allt försvann.
Jag, med mitt bollsinne skulle lära mig att nicka fotbollar. Eve kastar och kastar och tillslut misslyckas jag och får bollen rakt i ansiktet. Eve hade en sådan där döda-alla-idag dag idag.

Och nu när jag kan börja träna igen, eller jag hoppas på det iallafall, så börjar jag bli lite mera pepp. För för övrigt är jag extremt oppep på allt. Jag är skoltrött som fan. Och vi har bara gått ca en sjättedel av gymnasiet.

På fredag drar vi till Bollnäs! Pepp pepp pepp. Fast en massa friidrottare tillsammans en helg slutar aldrig bra, hahaha;) Sist fick jag en armbåge i örat så det brusade i en vecka(ännu en gång då Eve, fast då hjälpte Pontus till också, försökte döda mig, hahaha).

Imorgon ska jag och Emma ännu en gång fokusera på spanskan. Vi får ju inte bryta vårat löfte än ju ;)

Ha det underbart
Pussar

Kommentarer
Postat av: Julia

Blää på spanska, försöker göra läxan nu men det går inte bra alls :(

skolka imorgon? ;)

eller nee, inte imorgon men på torsdag för då har vi längdskidor & det suuger :D

2009-01-27 @ 23:02:03
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0