Oh happy days please come and stay with me

Dagen ingenting.
Det känns som jag knappt gjort någonting idag. Jag har de sista långa timmarna suttit och funderat på vad jag ska skriva i min bokrecension(och lyssnat på musik, en massa Bob Dylan och Lars Eriksson). Och jag lovar, ju längre tid jag sitter och försöker skriva desto sämre blir det. Men vad fan ska man skriva egentligen? Jag har i inledningen(som jag för övrigt aldrig förstod vad den skulle innehålla) förklarat min bok på fyra rader, tre meningar. Och det är enda rätta sättet att återge boken. Men fyra rader, det är väl liiiite kort va?

Jag lär få springa i mina gamla gula spikskor ett tag till, eftersom min storlek aldrig finns någonstans...

Imorgon är det skola igen, opepp!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0