Bussarna här utanför går ingenstans, det är ingen som vill någon vart

Jag är trött!! Så sjukt trött i huvudet liksom.
Jag är pigg så jag håller igång, men tankarna följer inte riktigt med. Inte på spanskan och verkligen inte på träning. Och efter träningen... inget som borde tas upp. "Ja! Ska vi gå till lekparken?!" Eve, jag är inte virr, verkligen inte borta. Nejnej din lilla mumlande virrhöna, hihi ;) Och Pontus, jag tror dig inte. Det måste finnas lampor utanför huset!!

Inte ett särskilt glatt möte på stan idag. Det kändes som det tog flera år att gå förbi. Vänner? Eller hur var det nu du sa?!

Och kanske blir det inget norrlandsmästerskap för mig iallafall. Kanske blir det tävling i Bollnäs istället, för då kan jag nog gå på Hello Saferide :)

Nu ska jag dra till Anna för en hederlig underbar kväll med gammalt valla-folk!

Ha det underbart
Pussar

Kommentarer
Postat av: Julia

Valla-folk sviker aldrig <3

2009-01-10 @ 14:45:02
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/
Postat av: sara

kunde inte va med ikväll tyvärr..skulle ringa men glömde det helt! gästerna åkte nyssiallafall. men vi får ses nån annan dag eller kväll :) ? kram

2009-01-10 @ 22:49:24
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0