Berättelsen om fem tjejer som en helg fick för sig att åka till Åre

Det var en gång fem tjejer, Anna och hennes fyra underbara vänner. De åkte till Åre en helg för att bara mysa och fira det nya året. De skrattade, flummade, lagade mat, tittade film och pratade halva nätterna. En dag satt de på Holiday Club och åt middag, vid bordet bredvis satt det en norsk familj. Den norska mamman blev lite sur för att de fem tjejerna hade det så väldigt roligt, men eftersom hon inte sade något till dem får hon skylla sig själv.


Jag skriver mer sen. Och bilderna, vilka bilder, de ska laddas upp också.
Jag tror jag behövde det här, tron om att chansen för ett bra 2009 börjar leva igen. Det är så skönt att aldrig vara själv en sekund, att aldrig kunna sätta sig ned och tänka utan bara fokusera på det underbara i livet.

Btw, det börjar snackas om en återklassfest för 91a nu. Jajajajajaja!

Nu ska jag dra till Maria för filmkväll, som sagt jag hatar att vara själv.

Ha det underbart!
All my love

Kommentarer
Postat av: Maddäh

Det finns en Anna med en blogg som heter "enannananna"..utan N på slutet =) jag tyckte inte riktigt att det stämde med dig, tills jag insåg problemet ^^ Fan vad kul att träffa er allesammans imorn!! Kram <3<3

2009-01-06 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0