Chokladkaka, gitarr och rockband

Ojojoj, vilken helmysig allahjärtansdag(ska detta ord särstavas, eller hur fan skriver man det?) det blev igår. iallafall

Först tävling dårå, jag klev upp halv sju utan att ha sovit många timmar. När jag vaknat känner jag hur ont jag har i halsgropen, precis där rösten kommer ifrån men jag hoppas att det inte skulle bli värre. Jag var, som vanligt denna vinter, så sjukt nervös inför tävlingarna. Men för ovanlighetens skull pigg i benen nio på morgonen, eller så berodde det bara på att det enda jag oroade mig för var halsen.
Iallafall så har jag alla kulstötar över tio meter, men ändå så lyckas Emma få in en tjugo centimeter längre stöt och vinner. Hon fick till det och jag bara var mesigt jämn på kortare längder.
Sedan tog jag mig en funderare över springa eller inte springa 60m. Efter att Eve slagit och hotat mig(innerst inne är hon nog snäll) så springer jag 60m och kommer till final.
I finalen är jag ännu mera nervös, men på något underligt sätt lyckas jag persa och vinna på köpet :)

Sedan väntade mysig middag med familjen innan jag drog till Anna för en tjejkväll :)
Det var mycket mycket mysigt. Underbart mysig stämning när vi sitter där och äter efterätten, chokladkaka med kokoshjärtan, och Rebecca spelar gitarr och Julia sjunger.
Ända minus för kvällen var väl att när klockan börjar närma sig tolvslaget började mina ögonlock bli väldigt tunga. Och resten kan ni nog gissa, hahahaha.

Men idag har jag såklart lyckas förvärra min förkylning så jag hostar så fort jag rör på mig, och så har febern kommit...

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

Huvva med förkylning :S

jaa du det är nog de tröttaste ögonlocken jag någonsinn sett ;D

krya på dej!

kram

2009-02-16 @ 15:44:19
URL: http://endastanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är snäll innerst innne jag lovar

2009-02-17 @ 19:34:48
URL: http://y.blogg.se/
Postat av: Julia

Det var hur mysigt som helst, du är gosig anna<3<3

2009-02-19 @ 18:16:09
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0