Here comes the sun(snälla geee mig)

När jag läser Sabinas blogg går det upp för mig att hon sett Sällskapsresan alltför många gånger. Nu börjar hon analysera sitt liv efter det(eller typ) "Tyngden på dalskidan älsking". Fast jag kanske ska erkänna att jag varit med ett antal gånger hon sett dessa filmer.

Idag lyckades jag och Pontus göra en sju minuters lång rdovisning på biologin. Jag är stolt! Vi började skriva något vettigt igår, fast iochförsig så har vi inte börjat på den skriftliga inlämningen än(den skulle vara inne idag...)

"Igår var tisdag igår", dagens extremt smarta grej som vi kom på idag, haha.
Jag kommer aldrig förstå varför vi friidrottare aldrig fattar något av det vi gör på RIÖn och varför jag alltid blir idiotförklarad på torsdagseftermiddagar.

Jag ska cykla till Madde någon gång när snön försvinner. Det borde verkligen gå, det ska fan gå.
På tal om Madde så har jag bakat en tårta, som det stod skulle vara helt underbert god, ikväll. Får väl se hur god den blev får se om någon tycker om den imorgon, men än så länge ser den hyffsat god ut.
Och påtal om tårta så har jag ikväll även hunnit dammsugit här hemma, städat hela mitt rum, städat i skåp osv i köket, gått till affären och såklart gjort tårtan. All detta aktivitet beror på mitt underliga behov att göra något hela tiden, så när jag inte hade hågon träning ikväll hade jag alldeles för mycket tid att annars bara tråka på.

Förövrigt har det inte hänt mycket idag. Jag har varit sådär lite borta som jag är ibland. Jag hade ett tag ingen aning om vad det var för dag imorgon, resten vill du inte veta.

...godnatt, sov sött :)

Kommentarer
Postat av: sabbe

ahaahaha den enda ursäkten jag har är att sällskapsresan är bra;) ahhahahaah <3<3

2009-02-21 @ 17:03:26
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0