Sol sol sol sol=lycka glädje(sommar?)

Jag och Karro tog fel buss igår igen!! Hur vi lyckas kommer jag alltid fundera över... Men till cirkusen kom vi tillslut iallafall ;)

Idag har NV08 lekt isprinsessor i en timme eller så, det vill säga vi var på z-hallen på idrotten. Jag fick kjätteont i fötterna, av de där sjukt vingliga låneskriskorna, efter tio minuter. Men gladare blev vi allihopa när vi visade upp små nummer som vi hade gjort(som sagt våran idrottslärare är speciell, kul, men speciell. Han har sina idéer om att vi ska leka hela idrotten).

Förhoppningsvis så är biljetterna till Hello Saferide uthämtade om en timme!! :) Medans de flesta i stan går på Älgens lovar jag att vi kommer ha roligare ;) hahaha eller nåt.
Pepp pepp pepp pepp
Och snart fyller världens bästa Sabina 17. Ännu mera pepp!

Nu måste jag äta om jag ska hinna till träningen sen, jag är sjukt hungrig eftersom jag aldrig hann äta lunch idag.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

du är världens bästa<3

2009-02-04 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0