Samma hjärta men med mera glöd sen du var här

Jag satt och försökte plugga matte. Men gav upp när svaret jag kommit fram till, på en uppgift jag efter extremt lång tid trott mig förstå, var fel. Ända sedan jul har det gått dåligt i matte. Kanske är jag inte tillräckligt smart för matte B, eller kanske har jag bara inte varit så engagerad. Hoppas på det sista, det kan jag ju iallafall göra något åt.

Imorse när jag vaknade kände jag att gårdagens kläder luktade bland annat champagne, var visst inte bara i ögat jag fick det. Blandningen av champagne, röklukt och min parfym luktar sliskig sött och underligt, inte speciellt gott...
Och förutom att det var lite för kallt att gå till Böle igår(fast vi fick iallafall skjuts sista biten :P) och förutom lite för mycket fjäsk och förutom att jag blev pangtrött inte speciellt sent, var gårdagskvällen trevlig.

Och veckans gulligaste är Madde! ;)


Idag har jag och Karro promenerat runt i Valla och kommit fram till vad vi ska göra med våra liv, eller iallafall närmsta tiden. Citerat Karro:" Kärlek går ändå bara åt helvete tillslut". Så nu ska vi ha kul ett tag och bry oss om vännerna och allt bra i livet. Får se hur länge vi lyckas hålla våran plan ;)

När ska det sluta snöä!!!!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0