Riset må förgås

Gårsdagskvällen gick rysligt fort.
Ja må de leva lät fint och Emma lyckades tillslut räkna till tio hus.
Seriösa disskusioner och kafferep.
Skratt och jag tror Maddes "riset må förgås" var en komplimang om att kakan var god, riktigt säker är jag inte ;) hahaha.
Synd bara att Erika inte kunde vara med...
Men ett stort tack för gårdagskvällen :)

Ha en bra kväll! (det ska iallafall jag, hoppas jag)
Pussar

Jag finns alltid här för dig min vän
I jobbiga motgångar och underbara stunder
Vi måste snart fira vårat 15-års jubileum Sabina :)

Kommentarer
Postat av: eMMa

den här kvällen MÅSTE vi göra om!! det var jättetrevlig kväll och din tårta var sjukligt god...

2009-02-22 @ 00:32:08
Postat av: sabbe

dessa 15 år har gott sjukt fort! hoppas på minst 50 år till;) <3<3

2009-02-22 @ 09:09:07
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0