It's a hard life to live, so live it well

Varför går alltid söndagarna så fort för?

Är fortfarande trött sen Bollnäs-resan. Och fortfarande så sjukt besviken på mig själv för att jag inte lyckades göra bättre resultat där nere. Fast egentligen, när var senaste gången jag lyckades göra bra resultat på en större tävling? Jaja, nu är det bara att satsa på tävlingen i Falun och hoppas att jag inte har tidig start där.

Och pågrund av mitt smått oklara språk så kommer jag väl få höra hela livet att jag vill ha whisky till frukost. Hahaha, helgens såå "roliga" skämt. Fast jag sa ju faktiskt att jag ville ha "yoghurt, müsli och macka" ;)

Nu borde jag sova. Träning om tio timmar.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0