I guess that's just the way the story goes

Hmm... Sitter och tänker på vilka mycket komiska förtroendesamtal jag har haft om mina vänner senaste tiden. Säger ingenting, min mun är förseglad ;) (Inte alls något dåligt, förstår bara inte hur jag lyckas hamna mellan sådär, hahaha)

Dagen Torsdag var allmänt seg denna vecka, även fast jag hade sovmorgon till tio. Biologi/Samhälle/Svenska- uppgiften går ju inte sådär jättebra alltså. Jag hatar vårat miljömål. Hur fan ska vi kunna lösa vårat problem när vi inte har något problem? Vad ska vi då lösa och  sedanskriva en hel uppsats om? Att vårat miljömål handlar om allt från ekologiska jordbruk, till utrotningshotade jämtländska husdjursarter(liksom va?!), fäbodar, stenrösen, blommor, kretsloppsutbildning på jordbruk och så vidare, gör det inte direkt lättare. Jag och Pontus sitter och tänker så det knakar och idag har vi iallafall kommit en liiiiiiiten bit(några rader), medans alla andra skrivit ett antal sidor. Less less less på biologi säger jag bara.

Och idag var jag och dumma rödhåriga Pontus smått ovänner, om vem som skulle ha Linus riö-pärm. Men efter att ha bråkat om vem som hade störst skåp och flest böcker m.m. kom vi överrens om att Emma faktiskt var den som hade mest plats i skåpet. Jag och Pontus blev vänner igen, men jag tycker synd om Emma...

Sedan har denna dag fortsatt minst lika segt med tristessen på hög nivå. Ingen träning, ingenting att göra i de där nästan tre timmarna jag skulle haft bokade. Ingen att gå och hälsa på, ingen ork för att göra något väldigt engagerat arbete med spanskan, nästan ingen att mobba på msn, inget att göra.

Om nu någon liten filur skulle ha lust att läsa något lite mer positivt och trevligt än inläggen från min opositiva sida tycker jag fortfarande att den ska gå in på akajus.blogg.se istället.

I need some sleep(efter aldelles för många dagar fullmåne)...

Ha ett bra liv hörni underbara ulliga gulliga får(don't ask)
Pussar

Kommentarer
Postat av: eMMa

Jag har fortfarande INTE förlåtit er med denna elaka idé...



PS: fort. osäkert om mitt knä håller imorn:S

2009-02-13 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0