Fredagen den trettonde

Nu tror jag att även jag har dragits med i det här med alla hjärtans dag. Jag går runt och säger gulligt i varje mening, köpte jättegulligt(enbart röda hjärtan och röda polkagrisar) godis till min familj idag och nu håller jag på att baka en gullig kaka tills imorgon. Ojojoj, inte ens jag kunde stå emot.
Jag står tillochmed hemma och bakar på en fredagkväll istället för att följa med resterande "vallafolk" på Storsjöteatern. Nej, så är det inte riktigt. Det är tävling imorgon, jag ska upp klockan sex, och då hade jag tänkt vara riktigt pigg, för att åka till Ås vid halv åtta. Jag har kula redan tio! Det är inte snällt... Därför gäller det att skaffa sig sömn så fort som möjligt nu.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0