Den tjugosjunde februari tvåtusennio

Jaaa!! Äntligen är det lov, hur skönt är inte det liksom? :)
Och ändå så sitter jag här sjukt trött och ska snart äta middag, vet inte ens om jag orkar ta mig hemifrån ikväll. Jaja, jag lär ju bli pigg nån gång på lovet iallafall.

Och så såg jag att Julia ska ha födelsedagsfest snart, hmm jag undrar om jag är hemma då. Jag undrar om det är en bra ursäkt för att slippa åka till mormor och morfar, mmmhmm...

Föresten så krånglade jag till den där betalsaken på bussen när jag skulle ladda busskortet idag. Busschauffören blev arg, jag fick åka buss gratis och det visade sig senare att jag fått femtio gratisresor. Vilket betyder trehundra extra i plånboken, det känns ju ganska så härligt.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabbe

hihih looooooooooooov<3<3

2009-03-02 @ 22:24:31
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0