Som ett obehagligt allvar

Alla bloggare tjatar hela tiden om hur många läsare de har per dag. Jag kan med stolthet meddela att jag har åtminstone två varje dag, Sabina och Emma. Eller inte varje dag, ibland läser inte ens de min blogg. Jag förstår dem. Att ha mellan fem till tio läsare per dag är ju ganska konstigt då jag nästan aldrig skriver. Men ändå, hang on Sabina och Emma, ni gör min dag ;)

Finska inbördeskriget är det mest förvirrande som finns. Det står att de flesta finländare inte heller vet mycket om det för att de skäms och försöker glömma det. Men ja, då står jag i fem minuter och säger att jag inte tycker jag borde veta något om Finska inbördeskriget eftersom inte ens finländarna vet något. Eller? Men framåt går det iallafall, efter tre timmar, några koppar kaffe och oboy och en massa mörk choklad har jag läst en hel del texter om kriget och skrivit ett A4 om varför man inte vet något om kriget. Typ. Men som sagt det går iallafall framåt så när jag börjar närma mig fredagen hoppas jag att jag har en bra redovisning.

Snart är det jullov. Snart kan jag få bo på något annat ställe än skolan(8-17, det är nästan att bo där) och snart slipper jag fysiken och snart hoppas jag se ett bättre schema.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Ha det underbart ni underbara!
Pussar

Och Sabina! Nu kan jag förklara var ironi betyder enligt ordböcker. Du ska få höra ;) hihihi

Kommentarer
Postat av: sabbe

Jaaa:) De vill jag att du berättar! :) har du kommit på om det heter jumna i plural och jumen i singular? :P :)

2009-12-07 @ 19:37:13
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: anna

Nej. Jga har ingen aning... Sjukt störande! ;)

2009-12-07 @ 21:52:03
URL: http://enannanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0