when word's just not enough

På begäran av Sabina kommer här ett inlägg, men tro inte att det blir långt. Nejnej, just nu har jag ingen ork att skriva något viktigt och inte tid heller för den delen.

Jag är fortfarande sjuk. Jag lovar att det är svininfluensan! Tävlingen i helgen gick skit. Jag är nog fortfarande lite förbannad.

Igår satt jag på en matta och spelade tv-spel och åt pizza, jag kände för en helomvändning liksom. Sedan flyttade jag och Linn fem år in i skrubben i lägenheten. Efter att vi bott där ett tag var den för liten för oss, vi var helt enkelt tvugna att skaffa oss ett nytt hem. Vi bestämde oss för att flytta till badrummet eftersom det var lite större och ett perfekt ställe att sitta och filosofera på. Men efter att vi gått till affären några gånger blev även detta för litet för oss, så vi flyttade vidare. Efter ett antal flyttningar hamnade vi under matbordet, vi hade nått vårat mål. Där vaknade vi lyckliga varje morgon, åt soppa med vatten till frukost och grillade färgpennekorvar över en lampa till middag.

Och Mathias gick och var lite sur hela kvällen eftersom jag och Linn först kom längre än han på tv-spelet(nybörjartur kallas det) och sedan för att han varken fick flytta in hos oss eller sortera ljus med oss. Men sedan när familjen Granlöf åkt, gick vi och köpte choklad och kolasnören. Tillslut blev han glad iaf :)

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna, medans jag fortfarande har dem kvar i munnen...

Natti natti!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0