Why do all good things come to an end?

Okej, första dygnet hemma på mer än en vecka och jag har stått ut! Nu när du läser detta sitter du säkert och väntar på att du, i resten av inlägget, ska få läsa om allt underbart roligt och fantastiskt som jag har gjort. Visst har det hänt lite kul saker, men jag tänker bara skriva om den senaste dagarna, det bästa.

Yran var totalt underbar,
· Först middag på Eastern med mina underbara Vallatjejer
· Sabinas mimande till Johnossi(själv lyckades jag inte ens mima). Speciellt då hon mimade även mellan textraderna.
· Och förövrigt allt annat Sabina alltid lyckas med så fort det är Yran. Vad skulle jag göra utan dig?
· Florence Valentin. Underbart!
· Julias borttappade och upphittade nycklar. Sedan telefonsamtalet från Julias mobil, då Julia stod bredvid och inte hade en aning om att mobilen var borta.
· Middag med Madde och Tommy., middagen som aldrig blev klar ;)
· Något som kanske borde stå först egentligen: Mathias kylskåp, det var fullt, verkligen fullt. Hahaha! Och ojojoj!
· Gubben(en man på typ 50, nästan gubbbe iaf) som tänkte låna ut sitt sovrum och skänka bort nycklarna, hum...
· Den extremt gulliga nallen som vi fiskade upp i en sådan där låda. Nallen som jag gick runt med hela fredagskvällen, min maskot. Nallen som var lika sliten som jag i lördags, dock så tappade jag inte en arm.
· Karro som tjatade om att åka karrosell, men jag tror det aldrig blev av
· Hur inte bra jag mådde i lördags dag. Kul att mamma ringde och väckte också, oss halv ett...
· Mitt och Mathias eviga tjat om var vi lagt nycklarna, och allt annat vi lyckas glömma bort. Förlåt Madde, men vi är hopplösa, det går nog inte göra något åt det
· Vi har lärt oss att man inte ska släppa in Jens och Tommy helt själv i en lägenhet(vi fick skura hela golvet, eller det fick Tommy göra själv, och hela bordet)
- De eviga toabesöken, hmm jag undrar hur många gånger jag var på toa under yran ;)
- Eve. Jadu Eve... Du är bara helt galen! Och hur trodde du att jag skulle höra vad du sa i telefonen? Haha
· Mina skor och byxor som numera är gråa
· Mina fötter som är döda
· Och min hals som inte mår bra. Fast det var värst i Söndags, då jag vaknade hes+förkylning i halsen och feber. Nu lever jag på några specieltabletter så jag iallafall kan prata

Och allt annat som hände under Yran var underbart, det mesta iallafall ;)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sabina lyckas med det mesta hon ;)

2009-08-04 @ 21:10:38
URL: http://hellojohannaa.blogg.se/
Postat av: sabbe

Hahaha frågan är vad skulle JAG göra UTAN DIG? Yran var bäst, underbar, fantatisk och bäst!<3

2009-08-05 @ 17:56:39
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: sabbe

UPPDATERA ANNA:) PRETTY PLEASE (A) :D :D <3<3<3<3

2009-08-08 @ 19:55:03
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0