Jag kommer aldrig palla...

Okej, jag ser just mitt liv passera i revy. Jag önskar att jag inte kollat dexter nu. Jag önskar att jag hade kunnat njuta av de sista dagarna på sommarlovet och komma lyckligt ovetandes till skolan.

Jag kan redan se hur mina dagar kommer se ut
Måndag: upp och träna tidigt, rusa till skolan och ändå komma försent till första lektionen. Varannan vecka skola till 17, varnnan till halv ett. Sedan direkt iväg till cirkusen, antagligen utan att hinna äta. Komma hem tidigast 21.30
Tisdag: Gå i skola 8-17. Sedan stressa till Ås och ändå komma typ en halvtimme försent till träningen. efter träningen kommer jag antagligen vara tvungen att åka till cirkusen och komma hem typ 21.30
Onsdag: Träna tidigt. Sedan en håltimme och sedan skola till 17.
Torsdag: Sovmorgon(tjojoo!!) till kvart i tio. Skola till 17. Komma försent till träningen och komma hem typ halv åtta
Fredag: Tidig träning. Och skola till 17. På en fredag!
Någon gång därimellan kommer jag väl bli tvungen att plugga också.

Denna hösttermin kommer ta livet av mig...

Kommentarer
Postat av: sabbe

Åh gud vad jag blir peppad att börja skolan! ;9

2009-08-21 @ 19:02:26
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du seriös!? :| Om ditt schema ser ut så lär mitt se lika dan (om man bortser från cirkusen)!!! Jag kommer avlida...

2009-08-21 @ 23:12:52
Postat av: ebba

jag vet vad du skulle ha önskat dig när vi kastade i fontänen ;)

2009-08-25 @ 09:03:04
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0