Ångest

Okej, jag är helt seriös. Jag vet inte om jag klarar natur. Jag vet inte om jag klarar att kliva upp halv sju varje morgon bara för att läsa halvtråkiga(inte alltid så roliga iallafall) kurser fram till fem. Jag har haft en ångest-dag idag, det skulle vara så skönt att bara få läsa några roliga kurser någon gång. Som alla som går samhälle, nu när de börjar med roliga kurser ska vi bara fortsätta med samma som ifjol plus b-kurser eller värre av det vi redan hållit på med. Nej jag vill ha något kul, jag vill ha typ idé- och kulturhistoria, jag vill ha filisofi och psykoligi. Jag skulle kunna byta linje enbart för att få läsa svenska c.

Och nej, jag vet fortfarande inte varför jag går nv. Det kommer nog förbli en gåta.

Och nej det var ju inte Edlund, det var ju Hedlund.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, du klarar de! Du är ju för smart för att misslyckas <3

2009-08-27 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0