Valborgsmässoafton

Underbar kväll igår. Hemma hos Emma men historier om allt möjligt, allt från djupa och seriösa saker till gulliga kärleksberättelser. Och så kom vi fram till hur sjukt oromantisk jag är. (och så är jag tillsammans med min alldeles för snälla, gulliga och romantiska hemmafru.) (litet internskämt om hemmafru sitter också alltid fint, haha)

Och jag och Madde badade i Storsjön igår!!
Bildbevis på oss mellan isblock kommer väl någon gång också.

Ikväll blir det mysigt hoppas jag, och inte för kallt heller.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: okej :) åhh jag vill se den ! :D men det är alltså värt det ;)? kanske tillochmed jag fäller en tår (ibland kan man ju vara lite känslig vid filmtillfällen, hahah) kram

2009-05-03 @ 22:43:08
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0