Snart drar vi

Karro är frisk och nu drar vi till Åre :)

Det blev en snabb packning och två frunchar. Min väska är mindre full nu än när jag åker på träning, det känns inte bra men jag kan inte komma på vad jag har glömt... Antagligen någonting viktigt, suck mitt minne duger inte till någonting längre.
Förövrigt så kommer Karro och hennes pappa förbi här om en halvtimme eller så. Jag är lycklig, nu kan jag och Karro ta igen alla missade Anna-Karro dagar! :) Och nu hinner jag knappt, iallafall slipper, plugga fysik. Åh vad jag älskar att ha bra ursäkter för att slippa plugga, hahaha.

Nej, nu måste jag gå och fundera på vad jag har glömt.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0