All you need is love. And some chocolate

Nu kan jag äntligen skriva, mina kusiners katt flyttade sig just från tangentbordet.

Våren har äntligen anlänt till kalla snöiga Jämtland. I södra Sverige är det snart mitt i sommaren, här var första riktigt varma dagen igår eller så. Men ändå, det var så underbart härligt. Jag tog mig en underbar frunch igår, en blandning av det godaste och så fick jag bara hoppa att det skulle bli gott tillsammans. Risifrutti(självklart! :P), hårdbrödmackor med gravad lax och skivad banan med hackad mörk choklad. Och när jag satt där ute i solen var det alldeles tyst förutom fågelkvittret och snön som smälte. Sedan letade jag fram cykeln och solglasögonen för att svischa till Anna och äta gott fika och prata om allt och ingenting i några timmar, myspys.

Och det blev ingen resa till Åre i påsk, stackars lilla Karro ligger och är jättesjuk. Hon som gått i flera veckor och velat bli sjuk och så väljer den där dumma förkylningen att komma just vid påsklovet. Krya på dig! :)

Jag borde vrkligen plugga nu. Borde... (Men det är ju ändå lov nu, varför har vi prov direkt efter lovet?!)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack anna :D jaa undrar varför lärarna ALLTID lägger prov efter eller precis innan lov? Så är det tyvärr :/ för mig med. aja glad påsk påre i efterskott eller nåt ;) kram

2009-04-12 @ 22:03:20
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Anna

tack för en trevlig em :) <3

2009-04-12 @ 22:14:27
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0