You taste like strawberry weed

(Hoppas du förstår att mina rubriker ibland inte instämmer med dagen, obs ibland, ibland är det bara citat eller liknande jag gillar)

Imorgon klockan åtta drar vi. Shohoo!!
Jag hoppas jag packat allt, spikskor, tävlingskläder osv.

Idag har jag varit alldeles för virr, typ snubblat på allting som finns i skolan och inte varit riktigt närvarande. Jag trodde hela engelsk-lektionen att bedövad betydde att man inte hörde något för tillfället. BeDÖVad liksom, tills Madde fick tala om för mig att det inte hade något alls med hörseln att göra. Jag får ta och skärpa mig nu(fatta vad många av mina visioner man kan hitta här på bloggen).
I helgen blir det matteräkning varenda lediga minut, är det tänkt. Eftersom jag har torsdagens, fredagens och lite av onsdagens uppgifter kvar. Kan ju bero på att jag är mer fascinerad av att det går skriva och spela frågesport på miniräknaren än att den faktiskt går att räkna med. Och inte känner jag mig smartare när jag märker att Anna sitter bredvid mig och är mer än tio uppgifter före mig, fast hon hjälper mig emellanåt.
Men snart kommer lite roligare matte och inte tråkiga/korkade frågor med ännu mera korkade svar.

Men det måste också tilläggas att dagen varit kul och många tusen gånger bättre än gårdagens dåliga dag.
Måste också tilläggas(när jag ändå håller på med sånt) att jag stör mig på de som säger att de känner mig till andra människor, men som sedan inte ens vågar heja på mig. Hur kan någon känna mig så bra som det verkar, men jag känner inte denna någon?

Nu måste jag fortsätta packa och ladda mp3n. Ha det gött.

Puss från mig

Better, better, better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0