When everything's made to be broken

När du nästa gång ska ringa någon
skulle du då inte kunna missa alla
siffror och råka hamna hos mig istället?

Tisdag, imorgon onsdag, sedan torsdag, vilket betyder ledigt från skolan, men inte från skolarbetet...
Igår, måndag, missade en timmes biologi för mitt älskade hår(=frissan), men ändrade planer, eller en hund som brutit svansen. En promenad i odenskog till närmsta busshållplats(jag sett), glömt jackan, vilse påväg tillbaka, skjuts hem av mamma. Middag i bilen för att sedan hinna till tyg, hem, sova.

Idag kände jag av min gamla vanliga förkylning som alltid kommer på hösten.
Nu har jag försökt plugga in 20 glosor på engelskan. Som du kanske förstår(eftersom jag skriverhär) gav jag upp. Jag kan några, men inte motsatserna och synonymerna.

På torsdag sticker vi till Sollentuna(eller Uppsala egentligen, Sollentuna fredag, tävling).
Nu ska jag sova, länge länge länge, hade jag tänkt. Ingen RIÖ imorgon bitti för mig. Wiihiii!


Godnatt på dig
Puss

Dålig tajming,
då,
nu
and to the end of time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0