Dagen innan 20 september, en dag efter 18 och sju dagar innan 26 september

Kära du.
Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag avskyr dig.
Jag tror att jag förstod det när du satte bojor på mig i kvinnokläder, och jag såg dig hälla sirap på min advokadoplanta.
Jag är säker på att du är köldskadad nog att förstå att det inte finns någon lösning.
Jag skickar tillbaka soffdynorna, men jag behåller ditt foto som ett minne.
Du ska veta att jag intervjuas av Aftonbladet om vår vänskap.
Varma hälsningar, Anna.

Jag kanske sagt det förut, jag har väldigt lätt för att bli uttråkad.

Ikväll drar vi till Brunflo(intressant fakta).
Om någon vecka är det klassfest hos Oskar, trevligt värre!
Idag träffade jag en massa jag inte träffat på jättelänge(känns det som iallafall) det var skojsigt(världens fulaste ord skrev jag nyss också).
Snart är det middag. Gott!
Min klass är helgalen, dock helkul också. Och helsämst på brännboll.
Jag är inte lika förkyld nu.
Och mitt liv är kul nu, om man ser det från det ljusa sidan.
Om man ser det från den mörka sidan så saknar jag Sabina, faktiskt väldigt mycket (och Karro också såklart, men hon är ju än svikare! Ne jag är glad för att hon valde det som kändes rätt) Och självklart Emma också! Länge leve 91a!
Ännu en mörk sak är att Eve har lagt in en bild på mig i bh i nån mapp på datan. Hon är död!

So long
Puss från mig

När allting var dåligt går det bra, när allting är bra...

Kommentarer
Postat av: sabbe

I MISS YOU A LOT!

känns jätte konstigt att inte gå med dig och karro till skolan! <333

2008-09-21 @ 13:14:20
Postat av: eMMa

HAHA, så du har sett bilden nu på dig i bh;D fan va jag garva när hon tog bilden i smyg!

2008-09-21 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0