Varje dag, en dag närmare helgen

Hej, kära blogg!
Trevligt att ses igen, eller NOT, eftersom det betyder att jag inte har något bättre för mig. Tragiskt...

Och tänk att Emma blev firad idag. Maria med följe sprang ner på stan och köpte blommor medan vi andra var duktiga och satt och gjorde skanskaprov. Sedan, utan att Emma hade någon aning om det, blev det fika och tillfälle att prata om allt och inget. Trist att vi nästan aldrig träffas längre, när vi gick i samma klass, eller åtminståne samma skola träffades vi ju hela tiden. Nästan varje lektion, nästan varje rast, nästan varje helg, helt enkelt nästan hela tiden. Måste erkänna att jag saknar det ibland. Vi sa att vi skulle träffas lika mycket nu, men det är bara sånt man säger, för det går inte. Men vi sa att vi aldrig skulle tappa kontakten, det är sånt man säger, men det är inte 'bara' och inte lögn, det är det sannaste jag skrivit här.

Nu ska jag äta efterätt, hörde rykten om att det blir något riktigt gott. Sedan tar jag min cykel och åker till Julia tror jag.

Puss från mig

Ibland blir jag bara irriterad och äcklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0