Och lever så mycket man hinner

Vilken smått meningslös dag.
Jag hade exkursion(rätt stavat?) idag på Öneberget, halv nio till elva, sen var nästa lektion klockan tre. Så vi  var på öneberget där vi fikade i en timme nästan. Jens hade bakat krämbullar och Mathias hade gjort grymt goda chokladmuffins.
Sen åkte vi till Maddes lya med i någon timme. Och så var det ju självklart kul att jag var väldigt bäst på bluffstopp ;)
Innan riö-teorin hann jag ta kort(till det här kortet med en ful bild på Wargen och ett hål för nyckkelring i)  ockå,  jag ser inte riktigt klok ut kan jag lova.
Efter teorin  var det bråttom till cirkusen för att få nyckel och städa trodde jag ja. Nyckeln fick jag, men de som varit där innan hade städat så fort och effektivt att det var städat överallt förutom att det inte var sopat på ena toaletten, så för att slippa känna mig lat så sopade jag det och åkte sedan hem,

Och för att  fortsätta på min meningslösa dag så har jag suttit och  funderat  vad man ska  skriva på min blogg. Och  varför alla  överhuvudtaget vill ha så många läsare och kommentarer? Skriver man om mode får man många läsare, men det är inget för mig. Så jag fortsätter nog att skriva alla ointressanta saker(OCH en del intressanta) saker här och jag vet ju att iallafall Sabina ändå kommer läsa min blogg varje dag.

Nu hände det en läskig sak(det kanske är ett tecken Sabina) i en låt sjöng Winnerbäck "...och nu ringer telefonen..." Och så ringde den precis!!
Hmm... Ett tecken på att jag börjar bli trött kanske.
Puss och  godnatt

Det är väl tanken som räknas ändå
jag skulle önska att tanken var klar

Kommentarer
Postat av: sabbe

haha jag läser alltid och varenda dag din blogg;D



hihi mm det måste vara ett tecken:D:D haha

2008-09-19 @ 17:43:19
Postat av: sabbe

diggar din blogg och din nya design:D

2008-09-19 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0