Skol-sm

Hejhopp alla(få) läsare.
Just nu sitter jag på ett hotellrum i Uppsala och väntar på att tiden ska gå så vi kommer iväg till arenan i Sollentna. Vi åker om exakt femtiosju minuter.
Idag blir det tävla för fullt, både 100m och kula idag.

Det var nästan ett litet mirakel att vi kom fram hit.
Först så fanns det inga takräcken till bilen, så stavarna inte gick att sätta på taken. Sen när vi åkte till biluthyrningen så hade de takräcken iallafall. Sedan så går våran bil knappt 70, det var kanske inte riktigt sant, men den hade problem att åka fort iallafall. När vi väl kommer till Uppsala så vet inte Hubbe riktigt vart vi ska, så innan vi hitta till hotellet hann han stanna mitt på ett överångsställe, köra på en bussgata och sedan även på en gågata och nästan in i en lastbil, för att sedan köra nästan samma runda en gång till. Ojoj..

Måste bara säga att vi har grymt snygga tävlingskläder också. Gula, äckliga linnen, byxorna kunde vi inte ha, för det låg en död mus bland dem...

Nu ska jag packa väskan och träna kula(mellan sängarna) 

Puss från mig
Och tack till lilla gulliga blonda Anna(inte jag), känns bra att jag har ditt stöd :)

oohh....

Kommentarer
Postat av: eMMa

hehe, lycka till med kulan! Nu när jag inte är med så fårdu vinna;)Just nu står du typ brevid mig och så jag misstänker att du redan läst det jag skriver nu;)...

PÖSS!

2008-09-12 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0