Sen du var här har allt bytt färg

Jag är halvt död idag. Men också halvt levande, om man ser det så.
Bihålsinflammationen gör så det gör ont varje steg jag tar.
Men jag har inte tid att stanna hemma och bli frisk.
Jag kände att jag inte hade något vettigt att skriva här, men så kan jag ju ge er några modetips(bara för att jag hatar sånt). Sabina sa ju att jag såg så "modern ut" idag.

Så höstens modetips är:
Lila
Eller blått, det finns en blå nyans  för alla tillfällen ;)
Färglatt, färger, inte enbart grått och svart(blått är snyggt)
Senapsgult(Eller blått om man inte passar i gult)
Färgade skor(t.ex kornblåa)
Färgade tights/strumbyxor(lila? Gula? Eller blått kanske?!)
En mysig jacka(såg en jättefin i Uppsala. Blå ofc)

Eller så borde man i sådanahär listor skriva 'Ha på dig kläder du gillar  och färger du trivs i'. För  det  är ju ändå ända sättet att "skaffa sig en snygg stil". Jag ser ut som JAG och du som DU, det blir väl ändå  bäst så va?

Nu ska jag se till att inte vara zombie imorgon, dvs nu går jag till min säng för att sova.

Sov så gott ! Puss

Talk to me

Kommentarer
Postat av: sabbe

blått

blått

blått

haha du gillar blått:D:D



men du var faktiskt fiin idag:D

fast det är du ju alla dagar ofc

2008-09-18 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0