not my day not my day not my day not my day not my day

Visste du att det fanns ett ställe som heter Lolland. Lolland! Seriöst? Liksom, LOL på det!

Typ lol på  denna dag också. Det bästa som hände på tävlingarna idag var att de var slut.
Fast gårdagens längd och 100m var iallafall okej.
Idag stötte jag nästan lika långt i DM(med 4-kilos kulan) som i F17. Sjukt bra, om det hade gått bra i F17. Men nu gjorde det ju inte det. Lite över 9,5 m, usch och fy. Inte ens i närheten av tio meter i de två,  och ända, stötarna jag lyckades stå kvar i ringen.

Men gårdagskvällen var ju kul iallafall! Mycket kul, tillochmed.
Jag såg att jag i tidigare inlägg skrivit  dagens/veckans kommenatar.
Så denna vecka blir det helt klart Karros kommentar som vinner: Ja, men sådär kan man ju också se ut! Säger hon och låter som hon sett något riktigt fult. Och pekar mot en kille på en cykel. Grejen var den att bakom killen var 06's skyltfönster, vilket ingen fattade först.

Nu sitter jag vid min bärbara dator och försöker göra matteläxan, sedan bioilogiläxa. Jag är ingen läxmänniska, men innan jul ska jag ha blivit det!! Fy fan vad jag ska plugga(åtminstone försöka, som jag sagt, detta är min vision! Obs!)
Och som du läste i föregående mening "vid min bärbara dator". Ja, det är sant, internet fungerar här igen :)

Puss från lilla mig

So much trouble, so not worth it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0