I wanna kick you out and let the sunshine in

Nu var det längesen jag skrev här.
(Ni kanske sätt att bloggen på något underligt sätt han byta design medans jag var borta också)
Denna vecka har kört slut på mig totalt. Jag har knappt varit hemma överhuvudtaget, och när jag har varit hemma så har jag suttit med näsan i skolböcker.
Men jag gillar det, att inte sitta hemma och dryga, utan att göra något istället. Sova hinner man ändå med, tillslut.
Jag har hunnit köpa två caesarsskivor på sitonde, en gammal, kan vart deras första. Och så deras nyaste. Fast gamla Caesars Palace är faktiskt mycket bättre än nya, 'youth is waisted the young' är helt otroligt bra, jag får typ rysningar när jag trycker på play.
Jaja, nog om Caesars, nu ska jag sova och se om Karros beslut står kvar även imorgon.
Och se om jag kan sluta säga drygt och soft i varje mening.

Puss

aaahhh...
confusing,
just so confusing....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0