Ett rubriklöst inlägg

Nu hamnade jag här igen, framför Eves dator på vårat hotellrum i Uppsala.
Jag sitter här med en kopp kaffe och mörk cholkad. Med en tv bredvid mig som tickar högt, även efter att jag stängt av den och dragit ur alla sladdar som gick dra ur.
Emma ligger och sover och Eve är inne hos Liv o co, jag är trött i huvudet på grund av förkylningen och jag är trött i kroppen efter dagens tävlande i kylan. Därför är det ganska störande att jag är psykiskt pigg och inte orkar gå och lägga mig. Men ändå inte tillräckligt pigg för att ta tag i alla matteuppgifter som ligger bredvid och stirrar elakt på mig. Jag har ingen ork att sätta mig och göra matte på en fredag, fredag kväll och matte, no way. Så då sitter jag här, själv, lyssnar på Jason Mraz dricker kaffe. Ojoj vilken syn...

Idag har jag svullat. Ätit godis och hamburgare på arenan. Sedan skulle jag, Eve och Emma äta middag, klockan var halv tio så då orkade jag inte säga nej till Max's kladdiga hamgurgare. Jag drack läsk till det också, för första gången på flera månader, det var inte godare än sist. Läsk är inte min grej alltså, kolsyra är okej, men läsk nej. Hamburgare är inte gott det heller för den delen. Men äta bör man( annars dör man).

Imorgon tar vi tåget in till huvudstaden, för att vara där hela dagen. Vi kunde välja mellan det eller att åka till Sollentuna klockan sju, ett ganska så lätt val.
Sen på kvällen skulle det tydligen vara något kul här i Uppsala, fast Uppsala är ullt av Max-hängande patetiska fjortisar. Tur då att vi, übersköna jämtar är här ;)

Så, nu har jag fått iden att gå, litegrann iallafall. Och nu spelas 'Love för a child' också. Och nu kom Eve tillbaka, perfekt.

Ses på måndag :)
Puss från lilla mig

Nothing to say...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0